laupäev, 16. märts 2013

Aastavahetus

Mõtlesime pikalt selle üle, kuidas me veedame oma aastavahetuse, kuna 31 me töötasime ja 2 pidime juba jälle tööl olema, oli raske planeerida pikemat väljasõitu, aga siiski me ei tahtnud jääda paigale. Võtsime ette plaani sõita Dunsborough’le. Teadsime, et selle plaaniga peame arvestama pimedas sõiduga ja arvestama känksidega, aga me ikkagi asusime teele. Enne minekut sõitsime läbi farmist ja soovisime kõigile head vana aasta lõppu. Viimasel hetkel otsustas meiega liituda Tõnn. See oli tore, sest seltsis ikka segasem. Sõit kestis terve igaviku ja me kohtasime umbes kümmekond känksibeebit tee ääres hüppimas, aga nad olid meie  vastu sõbralikud. Jõudsime kohale umbes tunnike enne südaööd. Dunsborough on armas linnake otse ookeanikaldal. Tänavad olid täis noori pidutsejaid. Kenasti sätitud kleitides tüdrukud ja poppide pluusidega poisid jalutasid tänavatel dringid näpus ja olid ootel. Majahoovides olid peod nagu USA filmides, garaažid olid tuledest säramas peoplatsideks ja noored seltsis koos, oleksime võinud vabalt kuhugile sisse sulanduda ilma, et keegi oleks aru saanud, et me pole omad. Atmosfäär oli huvitav kogu linnas. Jalutasime tänavatel ja uudistasime kohalike elu. See kõik oli nii teistmoodi. Me ootasime uut aastat, tänaval jalutasid vastu inimesed plätudes ja nappides riietes. Polnud jõuluvanasid ega talvesaapaid. Kõik see oli ilmselgelt veider , samas nii lahe. Enne keskööd istusime ookeaniääres ja tegime mõned videokõned Eestisse. Enne õiget hetke suundusime tagasi tänavale. Me nägime vblla kolme raketti õhus tulesädemeid taevasse lennutamas ja see oli kõik ja häält aiapidudelt, mis karjusid: „tree, two, one… happy new year!!!“  Ja nii see tuli. Naljakas. Aga me olime nii rõõmsad. Omamoodi avastamishetk. Sellel hetkel ei olnud Eestis veel uus aasta saabunud ja me teadsime kuidas seal kõik on. Kuidas ollakse ootel ja me ootasime ka. Seekord saabus see kaks korda meie jaoks J Öö veetsime rannaliival tekil. Veel varahommikutundidel  istusime liival varbad lainetes ja rüüpasime rummi, siis kui Tõnn oli end juba teki sisse mässinud veidi eemal ühe päikesevarju all. Uitajaid oli seal palju, kes möödudes juttu vestsid ja oma pidudele kutsusid, aga meil oli hea just nii. Hommikul ärkasime koos päikesega. Kui palav. Just nõks pärast silmi avades jalutas meist mööda üks noorpaarike, kes olid ilmselgelt meist u 10 aastat nooremad ja hüüdsid: Happy new year, kids, you want vodka? Viidates oma klaasidele näpus. See oli päris naljakas. Karastasime end vees ja tegime hommikusöögi rannal ning mingi aeg hiljem  asusime taas teele. Edasi sõitsime Busseltoni, tutvusime sealse piirkonnaga, käisime ujumas ja tegime väikse eine kohalikus kohvikus. Selline pühapäeva tunne oli. Lõpuks oli kell seal maal, et pidime asuma tagasiteele. Ja aasta oli nüüd 2013